2012-09-05

يا جماااااااااااعه

محدش يقبل البرنامج اللي في الفيس بوك اللي بيقولك تعرف أخر واحد دخلك ع الفيس
بوظوا الفيس بتاعي وبعتوا بأسمي ان في برنامج بيوضح اخر واحد دخلك  وأنا دخلت عن طريق جايدا وانا متأكده انها مش هيه دلوقتي
منهم لله .........

هناك 16 تعليقًا:

  1. الحمد لله انا معنديش صفحة عالفيس بوك ومبحبوش اصلا

    شكرا للتحذير ياأختنا الرائعة

    ردحذف
  2. شكـــــرا للتحذير
    الفيس فيه كتير برامج
    ضاااااااااااااااارةجداً

    ردحذف
  3. غريبة يا كارولين

    في أكتر من 10 منشورات باسمك عبر مجموعات الفيس

    بتشير لهاد اللينك والبرنامج

    انا راح نبه في الفيس ما حد يفتحه وأنه الرسالة مو منك

    ردحذف
  4. يا ريت يا زينه تنشري التنبيه
    تكوني عملتي خير فيا وفي اصدقاء الفيس

    ردحذف
  5. حنشر التحذير يا كوكى متقلقيش حبيبتى وربنا ينتقم من اللى كان السبب

    ردحذف
  6. عادي يا كارولين متزعليش نفسك بتحصلنا كلنا المقالب دي

    ردحذف
  7. ما وصلنيش حاجة الحمد لله
    ربنا يعوض عليكي في الفيس بتاعك
    شكرا للتنبيه
    تحياتي

    ردحذف
  8. مش عارف ليه في ناس بتفكر تبوظ اي حاجه ممكن تسعدنا
    يعني مين اللي بيصنع الفيروسات وينشرها قصده ايه وبيفكر في ايه
    شكرا للتحذير
    تحياتي

    ردحذف
  9. انا بقا علشان مابفهمش في موضوع البرامج ده عمري ماادوس لينك فيه برنامج
    ساعات الجهل بينفع صاحبه
    بس كويس انك نبهتي علي الجميع

    ردحذف
  10. لاحول ولاقوة إلا بالله
    وشكراً لك على التنبيه
    جزاك الله خيراً

    ردحذف
  11. السلام عليكم
    معلش حبيبة قلبى تتعوض ان شاء الله بصفحة جديدة
    انا عارفة انه شىء مستفز ومالوش اى معنى غير انهم ناس بتحب تاحد اى شىء مش يخصها

    وشكرا لك على التنبيه ولازم تاخدى بالك بعد كده لما تعملى صفحة جديدة من اى تطبيق جديد

    سلامى لكل ال الفاروق
    تحياتى وتقديرى

    ردحذف
  12. شكرا على التبيه جزاك الله خير الجزاء

    ردحذف
  13. صباح الغاردينيا كاورلين
    في عالم الفيس أجد العجب العجاب
    جزاكِ الله خيراً للتنبيه "
    ؛؛
    ؛
    لروحك عبق الغاردينيا
    كانت هنا
    reemaas

    ردحذف
  14. شكرا للتنبيه !

    الفيس بوك بهذل كثير من النّاس ...

    صاحب الزمن الجميل

    ردحذف
  15. موضوع ممتاز جدا شكرا لكم

    ردحذف
  16. شكرًا للتنبيه ،
    أنا بالفعل لا أتابع هذه الأمور !

    ردحذف